bambi

78 nya mail...
och en massa massa kommentarer från mina söta läsare ska läsas igenom. Skönt att vara hemma i allafall. Ska dra en vinnare i veckans tävling ikväll också! Och så kommer en massa bilder från vår resa  :)
#1 - Therese - Eira min ögonsten - Tävling i bloggen

Oj vad härligt med så mycket mail och kommentarer! :)



Hur kändes det att vara utan internet då? Det rycker väl mycket i "bloggnerven"? :) Det gjorde det för mig iaf när vi flyttade..

#2 - åsa

å, du har varit saknad!

#3 - Linda Andersson

Var tvungen att ila till datorn precis nu, för jag läste nyss på text-tv att det var en olycka uppe i sälen, och jag vart så nervös över att ni skulle vara inblandade, men nu när jag ser att du skrivit så var det lyckligtvis inte ni som var med i det hemska!

#4 - Olelsi

Vad kul att få se lite foton...

Ha en bra kväll, nu blir det Bingo lotto här.



Kram Nettan i Hälsingland.