bambi

Äntligen Big Comedy imorgon!

Imorgon smäller det! Då ska vi på Big Comedy! Åh, va jag har längtat! Biljetterna har suttit på vårt kylskåp i flera månader nu och bara väntat och väntat på morgondagen!

Absoluta favoriten är ju Johan Glans, sen kommer David Batra (är så Kvarteret Skatan-kär så det är inte sant) sen är väl Henrik Schyffert och Petra Mede okej....


Man kan inte annat än älska honom...?
#1 - Carro

Tack så mycket för tipsen. Får nog börja med att öka gröten på kvällen och utgå från det.

Tycker också det är svårt att bara låta honom ligga när han är ledsen, blir nog Mannens jobb.. =)



Önskar er en fortsatt solig torsdag.

#2 - Linda

Vi var på Big Comedy i lördags och det var verkligen kanonbra!!! Johan Glans är ju helt klart bäst!



ha det så kul imorron!

#3 - Kim

Hej! Jag hittade hit efter att ha googlat efter Odd Molly på nätet. Suverän lista och det blev tack vare din sida en beställning från Country Dreams på en Lovely Knit Jacket i mörkblått. Jag vill oxå ge dig en komplimang för en mycket bra och intressant blogg. Du är duktig med pennan och den här bloggen kommer definitivt att hamna bland mina favoriter i listan på min blogg. Mvh Kim.

#4 - Bettan

Hej, hej!

Gud vad kul, nu blir jag avundsjuk :P

Johan Glans är ju skitrolig.

Ha det så trevligt.

Kram

#5 - pussy

åhå! jag vill med gå! jag skulle kunna knulla rheborg, så bra är han!