bambi

Att föräta sig
Vi ska äta tomatsoppa med bacon idag igen, det var himla gott. Sambon står och fixar middagen. Jag är sån att när jag har hittat något nytt som jag gillar så ska jag äta det 5 dagar på raken. Till exempel så har vi ätit tacogratäng nu varje helg i flera veckor. Denna ovana har resulterat i att sambon aldrig mer vill äta en av mina favoriter, Fetaost och oliv-paj. Han säger att han har förätit sig på det. Samma sak gäller mat från Tacobar, jag hade en period då jag alltid ville äta där så nu går det inte att få dit sambon nå mer... tur att man har vänner man kan äta ute med  :)
#1 - Dante

Det känner jag igen! I slutet på min graviditet fick jag dille på lövbiff, pommes och persiljesmör så sambon fick laga detta flera gånger i veckan. Det håller fortfarande i sig trots att Elvispen nu är (snart) 2 månader.

#2 - Duracellmamman

Jag är precis likdan! Värsta periodaren när det gäller mat :-)



Önskar Dig och Din familj en underbar helg!



Kramis!