bambi

Dagens väderrapport...
6fdfa34dc99a8c582765447755c334ca.png

Kolla varifrån!

Dagens väderrapport från sälen, sol till och från. Jag hoppas att alla mina inlägg kommer fram! Verkade inte riktigt så när jag kollade bloggen lite snabbt med mobilen.

#1 - Anonym

Det innan var om kortspel och mys. Hade du skrivit ngt mellan dessa så har de inte kommit fram, men annars verkar det fungera! Vi är i Hälsingland och jag har bara packat ytterkläder till lilla L, stackars Minis råkade jag glömma.... Suck... Kram Tia

#2 - tia -humor & hypokondri i huvudstaden

Det innan var om kortspel och mys. Hade du skrivit ngt mellan dessa så har de inte kommit fram, men annars verkar det fungera! Vi är i Hälsingland och jag har bara packat ytterkläder till lilla L, stackars Minis råkade jag glömma.... Suck... Kram Tia

2009-04-10 @ 14:48:52

URL: http://www.fyranyanseravrosa.blogspot.com

#3 - Jenny

Härlig att vara i Sälen. Hoppas ni har en riktigt fin påskhelg. Kram Jenny