bambi

Final i mammablogg galan!
Jag kan knappt tro att det är sant att jag har gått vidare till final i några kategorier i Mammablogg Galan! Trodde jag aldrig skulle hända! Men nu har röstningen nollställts... jag skulle bli superduper glad om ni röstade på mig i dessa kategorier som jag har gått vidare i:

#1 - Tess trött tokig morsa

grattis va kul :)

#2 - annsan_s

Åh, men grattis vad skoj!



Kram

#3 - Sanna

Du borde ju finnas med på Svergies bästa mammablogg också. Du fick tre röster från mig. Stort Grattis till "finalen". Hoppas du tar hem något pris, det är du värd!

#4 - Agnieszka

Jag kom oxå vidare i iaf en kategori!

Har röstat på dig!!

#5 - Sigrid

Ja min lille är helt klart sötast i rosa, slår vad om att din är det också! :)

#6 - johanna

ja jag rekomenderar det verkligen!! de är underbart tycker jag.. och blir bara bättre och bättre..



vilken mysig blogg du hade!

#7 - JOSEFINE

god natt! :)

#8 - anna ♥ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♥

grattis! jag har röstat på dig igen nu! lycka till!

#9 - amanda

så himla roligt .D grattis

#10 - sofie

Vad roligt!

Jag ska absolut gå in och rösta igen! =)



Kika in på min blogg! Jag har börjat lägga upp bilder från min Afrika-resa! =)

Hoppas ni har det bra!

#11 - sofie

Sådärja, klart! ;)

#12 - Martina

Självklart får du mina röster!

#13 - Therese - Eira min ögonsten

har röstat igen :) lycka till!