bambi

Fint från Lindex

Jag gillar verkligen barnkläderna från Lindex. Dessa söta plagg tänkte jag klicka hem till Zack. Med dessa två rabattkoder så går det bara på straxt över 300 kronor:

25% rabatt på hela ordern LC09160
30 % rabatt på valfritt babyplagg B31001
#1 - Tia -humor & hypokondri i huvudstaden

Åh så fint!



Nej seriöst, jag måste åka in till stan och köpa mössjäkeln med hjärtan från KappAhl basta! Kan ju köpa en till Zack om jag hittar en i hans storlek :-)! Ha en bra dag!



Tia

#2 - Therese - Eira min ögonsten - Tävling i bloggen

det finns ju 25% på valfritt barnplagg med. LC09163



byxorna med bondgårdsdjuren har eira med matchande mössa och body, så fina!



kika in vad jag hittade förnått idag på h&m, så snygga bodysar!

#3 - Johanna

Jättefina kläder, önskar jag oxå kunde få handla lite bebiskläder :-)



Själv handlade jag till min dotter, 6 år, idag på Lindex. Hittade massa fint, köpte examenskläderna bl a. Hittade även lite till mig själv, snygga linnen och en kofta :-)



25% rabatt gjorde en hel del på summan!!!

#4 - åsa

jag blev kär i bodyn med katten janson :-)

#5 - Marih

Ohhh....bodyn med kissekatten på ska genast inhandlas ;o)

#6 - Therese - Eira min ögonsten - Tävling & Bloppis!

Har du fått hem kläderna? Såg den rosa bodyn live idag på stan och såg att den hade små puffärmar och lite "tjejig" krage. Missförstå mig inte, jag tycker att man absolut kan klä killar i "tjejkläder" men jag tänkte bara kolla om du sett att den såg ut så :D