bambi

För ett år sen...
...så hade jag en mage i vecka 23 och det kändes som en evighet tills jag skulle få krama om min lilla plutt!


#1 - anna ♥ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♥

ja tänk vad tiden går.. för ett år sen var jag också gravid i väntan på en liten skrutt.. nu är hon redan 9 månader..

#2 - Nikita - mamma till Albin

Nej jag skrev inget om att det spelar roll om en kille har rosa eller en tjej blått.

men att sätta klänning på en kille, där tycker jag ändå gränsen är nådd.

men visst vill du ha klänning på din son så ha det, men då får du nog räkna med att han blir retad också...

#3 - Camilla

Jo, tiden går snabbt. Du känner dig inte sugen på en plutt eller plutta till?

#4 - Agnieszka

vilken fin mage=)

#5 - Jacks mamma *Ung, snart högskolestuderande mamma*

Var "vi" i vecka 23 för ett år sedan, oj vad tiden går. Fattar inte att det redan gått ett år..

#6 - jossan

ja tiden går fort :)

#7 - Alexandra N

guud vad mysigt :)

#8 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Camilla: Jo, jag är nog allt lite sugen på en plutt till... snart blir det nog dags för syskonverkstan :)