bambi

God morgon fredag!

God morgon! Här skiner solen och idag har vi en hel del ärenden att ta hand om. Vi ska bland annat shoppa jeans åt sambon och städa en massa inför min pappas besök imorgon.

Sambon har inte klippt sig på evigheter och är extremt långhårig. Jag har hotat med att snart klipper jag honom. Men igår så säger han att han har bestämt sig för att inte klippa sig innan vi åker till Sälen. Det är ju bättre att vara långhårig då, varmare om huvudet... hmm... det var också en ursäkt  ;)
#1 - Nina

Hoppas ni får en trevlig fredag nu!

#2 - Erika

Min sambo klippte sig igår efter att jag gjort slut varje dag i ca 2 veckors tid! Så d lönar sig att hota lite ;)

#3 - Lena

Min man är också extremt långhårig, och jag säger till konstant att han måste gå och klippa sig, men nu tror jag snart att han kommer göra det. Fast tyvärr betyder "snart" i hans värld inom 1-2 månader.