bambi

God morgon jobbdag!

Light Cotton Embroidered s/s
Spaghetti-linne från Gina (under)
Hudson jeans
Zack-halsband från SUH925
Glass Beads Bracelet

Jepp, idag ska jag jobba på riktigt för första gången sen Zack föddes! Känns kul, men lite pirrigt och nervöst också  :)
Men det gäller bara denna dag, sen ska jag fortsätta och vara ledig ett tag till.

Imorse så sov Zack till straxt före 7!! Jag vet inte vad som hände med hans inbyggda klocka, han som alltid vaknar kl.6. Men jag är mycket tacksam eftersom jag behövde gå upp senast kl.7.

Det märks att man har varit mammaledig ett tag när man tänker "åh, jag ska nog ta på mig lite parfym idag" (vilket inte har hänt på ca ett år), men eftersom parfymen har stått så länge så tänker jag att det finns nog inte så mycket lukt kvar och sprutar på mig lite extra... men då kommer sambon med plutten i famnen och säger "oj, det luktar parfym i hela lägenheten!".. det kanske fanns lite lukt kvar ändå  ;)

Sen har jag till och med lite produkter i håret idag... wow!
#1 - anna

ha en bra dag på jobbet! jag ska också ha en planeringsdag i slutet av april. spännande!