bambi

God morgon!

Åh, va jag har saknat min plutt känner jag! Denna morgon var min sovmorgon så jag fick sova till 08.20 då sambon var tvungen att sticka (Zack vaknade vid kl.6, har han gått tillbaka till gamla vanor?). Så jag hade inte sett honom sen 17.30 då jag stack iväg på HLR-kursen. En massa timmar utan plutt!

Och nu så ska han sova förmiddags-nap. Det brukar han göra runt kl.9, i en timme eller så. Så jag har inte hunnit krama plutt så mycket alls!!

Nåja, idag så ska vi inte hitta på så mycket. Det kanske blir en promenad. Men det är mulet och bara +2 grader enligt aftonbladet, jag som hoppades på sol! Vår termometer har gått sönder så jag har börjat förlita mig på vad aftonbladet säger om temperaturen (står ändå högst upp på sidan). Under helgen när vi skulle gå ut så frågade sambon:

-Är det kallt ute?
-Vänta så ska jag kolla på aftonbladets hemsida...
-Eller så kan du bara öppna dörren och känna efter? Datanörd....