bambi

Godmorgon tisdag!

Godmorgon tisdag!
Idag så har jag och plutten några ärenden att göra, ska först förbi Hemköp för att igår när vi handlade så drog dom kycklingen två gånger. Så det blev 99 kronor extra, så det vill man ju gärna ha tillbaka! Sen ska jag till postutlämningsstället och hämta ut ett paket. Jag ska även skicka ett litet paket till pappa som tack för att han har fixat med vår bil medans vi har varit i Sälen. Så han ska få en biltidning, en påse Ahlgrens Bilar och ett tack-kort.

Sen så ska jag ringa till min mamma och säga att hon kan hämta ut kort i Euronics-butiken i hennes stad. Istället för att skicka kort på Zack så beställer jag en framkallning via nätet med hämtning i butik i hennes stad, då spar man porto (kort väger ju en del) och så går det lite snabbare. Blev bara 55 kronor för 41 kort, superbilligt!
#1 - Karin

Så söt plutt :)

#2 - Nina

Söt han är =) Ha en bra tisdag!