bambi

Grattis Johan!

Min favorit komiker Johan Glans fyllde 35 år i torsdags (skärtorsdagen). Snart får vi se honom live igen, då vi ska på Big Comedy den 24 april i Västerås. Det ser jag verkligen fram emot!

Och tydligen så ska dom spela en ny version av Kvarteret Skatan här vid Rival (bor nästan granne med Rival)! Jippee! Vi älskar Kvarteret Skatan och äger alla tre säsonger på dvd!
#1 - anna ♥ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♥

johan glans är ju riktig bra komiker!

#2 - Charlotte

Johan Glans är verklingen rolig, jag gillar också honom..

Men när det är kalas säger han inte så mycket, ska jag säga... ha ha:) Då är han rätt tyst..

Min fd jobbar kompis har berättat det för mig, dom är släkt..

#3 - Charlotte

Johan Glans är verklingen rolig, jag gillar också honom..

Men när det är kalas säger han inte så mycket, ska jag säga... ha ha:) Då är han rätt tyst..

Min fd jobbar kompis har berättat det för mig, dom är släkt..