bambi

Intervju med sambon om hans första dag som pappaledig
Sambon, den oklippta och orakade versionen


1.) Beskriv din dag med tre ord:
Avkopplande, mysig, lekfull.

2.) Var dagen som du hade tänkt dig?
Nej, mycket lugnare.

3.) Vad var roligast under dagen?
När han skrattade en massa när vi låg på golvet och lekte med bollen.

4.) Vad var jobbigast under dagen?
Att det luktade så mycket kiss i hissarna vid tunnelbanan.

5.) Uppstod några problem under dagen?
Nej, inga problem alls.

6.) Är det du eller Zack som har styrt dagen?
Vi har anpassat oss efter varandra.

7.) Ser du fram emot att vara pappaledig?
Ja, men jag kommer att ha lite skuldkänslor för att jag inte presterar något och att jag kommer att få betalt för att leka.

Tack sambon för att du ville medverka i min blogg!
#1 - Anna Kaagaard Kristensen

skuld känslor för att få betalt för att leka, ha ha då borde jag ha fått dåligt samvete när jag jobbade på förskola, det är ju värsta lyxen att få betalt för att leka :D

#2 - Anja och Matilda.

Hej, hur har din dag varit?=)

Vi har skaffat ny blogg, kolla gärna in den. Puss

#3 - Therese - Eira min ögonsten

Han ska väl inte BARA leka när han är hemma? ;P