bambi

Jobba för första gången sen Zack föddes
Imorgon ska jag jobba för första gången sen Zack föddes. Första gången på över 7 månader alltså. Jag ska vara med och planera lite inför hösten då jag ska börja jobba igen. Det är nog tänkt att jag ska vara på jobbet hela dagen imorgon, känns lite nervöst för jag ska inte med mig Zack heller... sambon ska vara hemma. Men det ska nog gå bra... men han är lite mammig just nu. Och jag kommer ju sakna ihjäl mig!
#1 - Agnieszka

Det kommer ju gå toppen!

#2 - Linda

Det kommer nog gå fint! Jag ska själv jobba på tisdag... men visst saknar man sin lilla gosfis när man ska vara borta en hel dag!

#3 - Rövarmamman

Lycka till!! o jag har långt kvar tills jag börjar jobba igen, men kan tänka mig att de går fort tills man måste tillbaks till jobbet igen.Hoppas ni får en skön dag.Kram

#4 - AmandaKling

Sv: Åhh gud va glad jag bliir :D

Mina uppg är skickade :)

#5 - Wojtan

Hej



Vad kul att få en arbetsdag, eller?

DEt är en tid i början när det känns väldigt konstigt att vara utan sitt barn, men samtidigt tyckte jag att det var skönt att få tillbaka lite av sitt eget liv.

Hoppas helgen varit bra.

Wojtan

#6 - ullisar

det kommer gå jättebra att jobba såklart! och tänk så skoj det blir att komma hem till sin familj!

#7 - Therese - Eira min ögonsten

det kommer gå bra! :)