bambi

Långa ben

Zacks byrålåda med kläder i nästkommande storlek


Imorse var det min tur att gå upp med Zackisen. Han vaknade till lite vid 06.30 hörde jag, men han gnällde inte förrän 07.20 och då tog jag upp honom.... han har blivit väldigt duktig på att ligga och ta det lugnt en stund själv på morgonen.

Men när jag tog upp honom så var hans pyjamas upphasad till knäna och han var jättekall om benen. Hans kläder börjar bli för små igen... måste nog inse det. Fast egentligen är det bara pyjamasarna och byxorna som jag har märkt blivit korta. Han är långa ben, min pöjk.

Men när jag tittar i hans byrålåda med kläder i nästkommande storlek så finner jag 8 bodies, 1 par byxor och 1 pyjamas. Det är alltid så... jag frossar i bodies och glömmer bort allt annat. Så nu måste jag försöka hitta lite roliga byxor och pyjamas.Vi har fått en värdecheck hos Po.P så det får nog bli där... tur att barnbidraget kommer på måndag! :)