bambi

Leilas Country Living

När vi var och handlade så kikade jag lite på Leilas nya tidning Leilas Country Living. Jag blev bra sugen på att köpa den, men nästan 50 kronor var lite för saftigt...

Men hennes underbara bakbok "A piece of cake" ligger alltid framme i mitt kök!

Någon som har köpt Leilas Country Living? Var den bra?
#1 - Anonym

Hej, tack för tipset. Såg att min statistik drog iväg rejält och undrade vad som hänt. Nu vet jag. Tack! Ha en bra lördag. Kram T

#2 - jessica

50 kr? 500 kanske? :)

#3 - Sanne

Hej,

jo jag köpte den, älskar ju Leilas kokböcker och tv-program, men blev lite besviken på tidningen.

Mycket med reklam, fix och trix som man sett tidigare., inget direkt nytt.

Tror inte jag köper den igen, och som sagt 50 spänn..

/Sanne

#4 - Amanda

Ha en bra kväll! :)

#5 - ✿ Anna ✿

Jag tog en prenumeration på Tidningskungen - 2 nr för 59:-! Har dock inte fått tidningen än hrmf!

#6 - Rövarmamman

Nä faktiskt inte, vet inte varför men jag är inte hennes största fan, men ja gillar hennes kakboken som du nämnde.



Hoppas du får en fin kväll, tack för tipset om Sex and the city bodyn den ska min lilla tjej få!



O vad kul att du har så många trogna läsare:)kramar till dig hoppas ni får en fin helg!

#7 - Nina

Jag har köpt den och tycker den var sådär faktiskt ; )

#8 - Jessica

oj nu såg jag att det var en tidning, trodde det var en bok och då är ju inte 50 kr så mkt :P det man inte har i hjärnan får man ha.. mellan benen? eh..

#9 - Lundamamma

Har köpt två för 59kr, men är besviken på innehållet. Få artiklar, få recept och inget nytt. Får verkligen hoppas att nästa är bättre annars blir det inga fler köp för min del.

/Johanna