bambi

Min dag i bilder (och lite text)
En vacker vårmorgon i Stockholm, vilken härlig början på dagen!



När man inte har jobbat på ett tag och inte riktigt vet hur lång tid det tar att åka till jobbet så vill man gärna att allt ska flyta på. Så jag blev lite stressad när jag letade efter sambons SL-kort i väskan och får först upp en rabattkupong på babyvårdsprodukter (är också i kartong, kändes ju som SL-kortet! vaddå småbarnsmorsa??) men sen när jag väl hittar SL-kortet och drar det så visar grejen ett rött kryss! Då har sambons SL-kort gått ut i lördags, tack så mycket!



Jag kände mig som en utböling där på tunnelbanan... så ovant att vara en del av morgonrusningen igen...


På tunnelbanan får jag äntligen avnjuta en Metro, så länge sen! Jag förkovrar mig i en artikel där Cissi Wallin säger att hon aldrig kommer att bli en surmorsa, utan hellre är hon "en slutkörd trebarnsmorsa med kroppskomplex i Odd Molly"... kände mig nästan lite träffad....


Härligt med utelunch! En av fördelarna med att jobba. Libanesiskt, nötfärsspett med en massa gott!



Två av kollegorna som jag lunchade med. Härligt med lunchsällskap som man kan föra en diskussion med!



På vägen hem stannade jag till och köpte en liten present till sambon, en Rubriks kub! (Hmm.. hoppas bara att han fattar vinken.. att jag också vill få presenter när jag är föräldraledig!)



En glad Zack väntade på mig här hemma! Sötnosen!


Hur det gick för sambon? Jag tänkte intervjua honom senare så får ni se...

En annan stor fördel med att jobba är att jag inte har ätit någon Kärleksmums alls under dagen!!

Sen har jag även testat att sms/mms-blogga och det verkar funka bra! Så då kan jag uppdatera bloggen även under Sälen-resan *jippee*
#1 - Tia

Din sambo gjorde nog utmärkt ifrån sig :-)!

#2 - Therese - Eira min ögonsten

Vad god maten såg ut! Och Zack ser hel ut så det har nog gått bra :D

#3 - Cissi

Haha, jag satt faktiskt på bussen in till stan och läste den där krönikan och tänkte på dig. :-) Men BARA för att det var du som lärde mig vad Odd Molly var för något...:-)