bambi

Min skidåkning
Jag står och beundrar utsikten!


Jag är inte så förtjust i skidåkning. Sambon tror att det beror på att jag inte kan åka skidor. Jag tycker inte om att åka skidor eftersom det är läskigt och jag gillar inte att tappa kontrollen, vilket man lätt gör när man åker utför. Så jag plogar mest nerför backarna så att det går så där lagom fort. Men sambon lärde mig svänga lite och han tyckte faktiskt att jag var duktig. Så duktig så att han lurade upp mig på toppen av en massa läskiga backar.... det var fin utsikt i allafall! Och jag ramlade bara två gånger (varav en gång var när jag skulle kliva av liften i barnbacken...)

#1 - anna ♥ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♥

javisst är de fina.. helt ljuvliga! =)

härliga kort från fjällen!

#2 - Erika-mode-pyssel-tävling

Härligt jag hade också velat komma iväg, men det får bli nästa säsång.

#3 - Agnieszka

Japp det är en Lundmyr=)

kramar