bambi

Nu kan jag sätta igång och baka en massa!

Paketet som jag hämtade ut nu på morgonen innehöll en massa bullformar och picknick-papper, samma saker som lottades ut i förra veckans tävling som sponsrades av trend4you. Tack!

Det fanns en massa goda recept på baksidan av bullformspaketen. Recept på Rosenbröd, Vanilj- och blåbärsbullar och bullar med mandelmassa! Mums! Vill speciellt testa dom sista två!

Usch, jag har en masa tråkiga saker som måste göras idag. Tvättmaskinen, torktumlaren och diskmaskinen kommer att vara igång hela dagen. Efter Sälen-resan så har vi en hel del tvätt, så det är bara att sätta igång!
#1 - Therese - Eira min ögonsten - Tävling i bloggen

Vad kul med så fina bullformar! :D



Jag skulle egentligen också tvätta idag men struntar i det då det är så fint väder :D

#2 - a-k

Aah nice, hoppas mina formar kommer snart! =)