bambi

Nya Lindt Lindor


Har ni sett att Lindt Lindor (såna där chokladkulor) har kommit med en ny smak nu inför påsken, nämligen Stracciatella! Jag kunde inte låta bli att prova en påse och dom var ljuvliga! Jag har aldrig smakat en choklad som smakar så mycket GLASS som denna! Det känns verkligen som om man äter glass. Så om ni gillar Stracciatella-glass så är det bara att köpa en påse med dessa  :)
#1 - Agnieszka

Ohh den där påsen ska jag minsann söka upp!!!

kram

#2 - Ulla

Det låter ju underbart gott. Men är man nötallergiker som jag så får man vara lite försiktig med choklad.

#3 - Lena

Åh den där måste jag prova. Låter ju jättegott!

#4 - Anonym

Hej! Den påsen har funnits innan påsken också men har blivit väldigt svåråtkomlig på sistone. Men den är verkligen ljuvlig. Den bästa jag vet! :)

#5 - Anonym

Hej! Den chokladen har funnits innan påsken också. Kan va kul att veta. Men den har tyvärr blivit väldigt svåråtkomlig på sistone. Men den är verkligen ljuvlig :) Den bästa som finns.