bambi

Om ni får bambi-abstinens...
...medans jag är i Sälen så kan ni läsa några gamla godingar:


Barnshopping:
Min egna recension av flera olika barnklädmärken vi har testat.


Roligt:
Vad vi gjorde när vi ofrivilligt var utan el i 5 timmar.

Hur jag gör bort min inför en av mina idoler.

Barn ger så mycket kärlek (i alla möjliga former).


Odd Molly:
Folk som stör sig på Odd Molly.

Tips om hur man tar hans om sina Mollysar.


Zack:
Han får sin vaccination.

Hur Zack har vuxit under hans första halvår.

Zack skrattar en MASSA!


Övrigt:

Boktips med tema genus.

Godaste browniesarna!

Historien om hur jag och sambon blev ihop.


Sen så kan ni även kika på Läsvärda inlägg i vänstermenyn eller i någon av kategorierna som ni tycker verkar intressanta!


P.S. Extra glad skulle jag bli om ni även röstade på min blogg på Mammablogg-galans hemsida!
#1 - Agnieszka

Nu har jag köpt Lindt-chokladen, sjukt good!!!

kram

#2 - Linnea

Jag har precis hittat din blogg. Jättekul med roliga, avslappnade bloggare med självdistans! :) Jag brukar inte vara så förtjust i mammabloggar (jag är inte mamma själv), men det är faktiskt otroligt underhållande att läsa om Zack och hans bravader. Han verkar vara så himla söt och snäll! Roligt också att du skriver så engagerande om Odd Molly. Jag har hittills skaffat två dyrgripar och har därmed blivit lite extra intresserad av dina inlägg.



Jag ska fortsätta läsa! Ha det så bra! :)