bambi

Pyssel

Bilder från marthastewart.com


Jag önskar att jag var lite mer pysslig av mig. Jag är lite pysslig... och jag har till och med broderat en babyfilt till Zack med hans namn och födelsedatum på. Tyvärr så använder han inte den så mycket nu eftersom han är ganska varm utav sig, så han sover med en tunnare filt. Men det blir ett fint minne till senare och så kan han ju använda den ibland  :)

Men man kan göra så mycket fint. Små babytossor, egna bodies, filtar, mm. Det skulle vara kul att ha en egen liten syateljé! Är ni pyssliga?

  
Bilder på babyfilten
#1 - Elin (Edvinsmamma)

Jag är också en människa som är lite pysslig av mig men önskar att jag kunde lite mer...önskade tex att jag kunde sticka, har försökt men gett upp...

#2 - Nina

Nja, inte direkt. Trodde nog att jag skulle sy en massa käder till dom etc men det har inte blivit av ; )

#3 - Fotofix

Hoppas du får en härlig onsdag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

#4 - Tess trött tokig morsa

gillar att pyssla men får inte ihop det som jag vill ofta... så lagt ner mina pyssel tankar

#5 - Sara

jag är inte alls pysslig, men min mamma är så hon syr lite olika saker till min son Max. Bl a tygkorg att ha nappar i, tygpåse att ha bitringar i när man åker iväg, fleecebyxor m.m.

#6 - anna ♥ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♥

nej jag önskar också att jag vore lite mer pysslig av mig.