bambi

Ser du om det är ett märkesplagg?

Expressen har ett roligt modetest där man får prova om man ser skillnaden mellan dyra märkeskläder och billigare liknande plagg. Jag fick 7 rätt av 10... inte så dåligt! Märkeskläder är kanske lite snyggare ändå?

Kan du slå mitt resultat? Testa här!
#1 - Therese - Eira min ögonsten - Tävling i bloggen

fick också 7 rätt :)

#2 - Starmama

Jag fick 9 rätt av 10! Trallallaa :-D

#3 - Bella

Jag fick 9 av 10 & jag är förvånad kan jag säga :)

#4 - Amanda

Jag fick också sju rätt av 10.

#5 - Mammatilda

Jag fick bara sex rätt, är nog rätt dålig på det där med mode...

#6 - Boel

9 av 10 rätt =)

#7 - anna ♥ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♥

oj då.. jag fick bara fyra rätt, har nog ingen känsla för det där. kanske därför att det inte rör mig så mycket=)

#8 - Lisa

För mig blev det 9 rätt. :-)

#9 - Rövarmamman

Fick 8 av 10:)

#10 - Emma

Jag fick 10/10.jippi.