bambi

Small Island Chocolates & Coffee

Tidigare så bodde vi jättenära Chokladfabriken, nu bor vi istället ganska nära en liten chokladbutik som heter Small Island Chocolates & Coffee. Dom har en massa lyxiga chokladkakor, praliner och erbjuder chokladprovning från 399 kr.

Idag var jag in och köpte fyra praliner à 15 kronor styck. En saltlakrits till sambon (som älskar såna praliner) och en champagne, en passionsfrukt och en hasselnöt till mig! Dessa ska avnjutas tillsammans med ett glas vin ikväll! :)
#1 - Agnieszka

Ja praliner är supergott!

Hoppas det smakar bra!!

kramar

#2 - Jenny

Åh jag älskar också praliner... mitt jobb ligger nära ett ljuvligt ställe med praliner, farligt ;)



Ha en super fin helg, kram Jenny

#3 - Lesly

Åhh vad mumsigt det ser ut. Och angående föräta sig, det går över. MAn tröttnar bara ett litet tag sen är det som nytt igen och då kan man äta hur mycket som helt =)

#4 - Kathrinea

what 60kr för lite chocklad :O hoppas verkligen de var goda då ^^

#5 - ✿ Perla ✿

Mmm så himla gott! Brukar också unna mig lite "lyxchoklad" ibland!