bambi

Sovmorgon

Jag fick sova ut imorse medans sambon gick upp med plutten. Så skönt! Imorse fick han även för sig att bryta sitt fina mönster med att gå upp kl. 8 och vaknade istället kl. 06.30... hoho... jag kan säga att jag var glad att sambon redan hade lovat mig sovmorgon! :)

Idag blir det att kika på förskola och sen ska vi försöka hinna till BVC eftersom Folktandvården rä där och informerar... men det börjar en timme efter vi ska vara på förskolan... så jag vet inte om vi kommer att hinna!
#1 - Sara

Å va skönt me sovmorgon! Hoppas ni får en bra dag =)

#2 - Therese

Vilken sötis Ja jag minns när Nellie vaknade åtta-halv nio och jag tyckte det var tidigt, nu är tidigt fem på morgonen och att vakna sex är helt normalt. Längtar redan tills hon blir fjorton och sover till två på dagen haha.Klart man får älska GBG trots man är Sthlm´are :] Liseberg är såå mycigt och Grönan suger i jämförelse.

ha en bra dag!

#3 - Linda

Hihi, tur för dig att du blev lovad sovmorgon just idag då han fick för sig att vakna extra tidigt! ;-)



Ha en bra dag! Kram!