bambi

Stockholm today
Det blev en liten promenad idag i allafall..

och solen lyste på oss....


Zack är så söt i sin lila jacka, tycker jag  :)


Slussen


Maria Magdalena Kyrka


Mariatorget


På vår innergård (ignorera den sura bebisen och dubbelhakan på mamman)
#1 - Anonym

Tror aldrig jag sett en mössa på Zack, fast det kanske är varmare hos dig. Mina paltingar fick ha mössa tills det var rätt varmt iaf.... Det finns ju snygga mössor också förstås.

#2 - Lina

Hej ! Tack för en jättebra blogg :) (läser den varje dag, men är dålig på att kommentera). Har ett problem: jag har beställt en skötväska från onlinebutiken Pippilotta (som borde kommit vid det här laget), de svarar inte i telefon o mailadressen de har fungerar inte heller...vet att du beställt kläder m.m till din lille pojk därifrån-har det gått problemfritt ? Så tråkigt bara eftersom 600 kr är borta från mitt konto, men ingen väska här :( Väntar mitt första barn snart o behöver verkligen ha väskan :) Vore jättetacksam för svar ! MVH Lina

#3 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Anonym: Zack har ett par mössor, men han använder dom inte så ofta. Han är väldigt varm utav sig och det räcker oftast med luva.



Jag hittade i allafall en bild då han har haft mössa.. när jag letade lite snabbt:

http://bambi.blogg.se/2009/march/utkast-zack-fick.html



Han är oftast väldigt varm när vi kommer in efter att ha varit ute.. så du behöver inte oroa dig för att han fryser :)

#4 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Lina: Ojdå, så underligt! Det har alltid fungerat väldigt smidigt när jag har beställt från Pippilotta. Jag har även haft lite mailkontakt och då har dom svarat relativt snabbt. Hon jag har haft kontakt med heter Gunilla och svarat på mailadressen: [email protected]



Hoppas att det ordnar sig! Det är inte kul att behöva vänta på paket och oroa sig över vad som har hänt, det är ju mycket pengar!

#5 - Lajnia ♥ kultur

Fina bilder! :)

#6 - a-k

Ja minsann där fanns det ju ett kort :), sen är jag inte så anonym , har bara bråttom och hinner inte kolla att namn och så kommer med. HAr man inte känsliga öron så är det ju skönt utan mössa om man är varm, sånt märker man ju rätt snabbt också.

#7 - Lina

Hej igen ! Tack för svaret :) Det är konstigt med mailadressen till Pippilotta, när jag ska maila kommer mailet hela tiden tillbaka o så står det det inte går att skicka till den adressen...jag vet ju att jag skriver rätt adress...har talat in på deras telefonsvarare , bara hoppas på att de ringer tillbaka (de säger det kan ta några dagar ?) annars vet jag inte vad jag ska göra (hur jag ska nå dem). Tack för hjälpen ! MVH Lina

#8 - Matilda - Mercedes mamma

vilken härlig färg på jackan :)

#9 - Therese - Eira min ögonsten - Tävling & Bloppis!

Vad härligt det ser ut :)

#10 - Sofia

Åh jag ser en bild på slussen.

Är det därifrån båten (Birka) utgår?

Vet du det?

Tacksam för svar.

Vi ska åka med den båten på Måndag och kommer med x2000 till Stockholms Central.



Kram Sofia