bambi

The big 3-0
Här kommer några bilder från sambons 30-års fest i lördags, som han hade tillsammans med 5 stycken andra kompisar.



Min svägerska och min svåger var med på festen också. Min snygga svägerska blev raggad på två gånger till och med!!

Fronda

Rapparen Fronda var med, han undvek samtalsämnet Melodifestivalen....



Några Cosmopolitans blev det under kvällen... så gott!!
#1 - tita

Fronda är det han som gjorde en låt för nåt år sen kom inte ihåg va den hette nånting me Rulla fram???

#2 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

tita: Oj, jag vet faktiskt inte... har inte så bra koll på hans musik!

#3 - Elina

mmm gott med Cosmo :) Drack jag också i lördags!!

Ser ut som det var en väldigt trevlig kväll i alla fall :) Kram Elina (med ny bloggadress, om jag inte fick elina.blogg.se så fick det bli http://livetsomjag.se) :)

#4 - Elina

tita: ja det var fronda :)