bambi

Tusen tack alla söta bloggläsare!

Jag är så himla glad över att det är så många som vill läsa min blogg, mina tankar, mina ord... Jag kan knappt fatta det själv, utan det är oftast när en kompis säger att jag faktiskt har en ganska stor blogg som jag inser det. För när jag sitter här och skriver så tänker jag mig att kanske 20-30 personer kommer att läsa det, inte ca 1200 personer. (Fast den siffran vet jag inte om den stämmer eftersom alla besöksräknare visar olika... man vet inte vilken som visar rätt?)

Men vissa dagar så kan bloggen kännas som ett "måste", men oftast så är det jätteroligt att sitta och formulera inlägg och det som är allra roligast är att läsa alla kommentarer jag får. Ni får ofta mig att le och skratta och ni har så mycket kunskap och idéer. Tack vare er underbara läsare så har jag fått mängder av tips om allt från hur jag skulle göra med min onda tand till vart jag kunde hitta åtråvärda Odd Molly plagg. Tack! Ni förstår nog inte hur mycket ni betyder för mig!
#1 - annsan_s

Hej!



De är klart att man kommenterar, vad

har man annars vänner till !



Ha en skön dag



Kramizzz