bambi

Upp klockan 5!
Gick upp för ca en timme sen. Men plutten fick för sig att vakna klockan 5 (!) imorse. Vi hade ingen klocka i rummet så jag gick upp med honom, men sen när jag såg att klockan var 5.15 så försökte jag få honom att somna om. Vill inte att han ska lära sig att man ska gå upp kl. 5. Men han låg och lät en massa (som han brukar göra när han är "uttråkad") så det var bara att gå upp. Jag skulle nog inte ha tagit upp honom om jag visste att klockan bara var 5... och hade hoppats på att han skulle somna om. Nåja, svärmor tog över vid 6.30 så då fick jag sova lite till!

Gårdagens fest var mycket trevlig. Jag har tagit en massa bilder men tyvärr glömde jag kamerasladden hemma så ni får se bilder ikväll!
#1 - Floos

Härligt med tidiga mornar, mina är morgon pigga fortfarande, jag hade hoppats att de skulle bli tröttare med åldern, men det kommer väll haha