bambi

Whipped
Godmorgon, igen! Ja, jag har sovit lite. Sov en och en halv timme nu på förmiddagen tillsammans med Zack. Det var faktiskt riktigt skönt! Jag brukar ibland bli så konstig i skallen när jag sover på dagen... men inte nu! Skönt!

Sambon däremot sover fortfarande. Latmasken. Ska man gå in och väcka honom? Jag tror nästan den... Annars kommer vi ju aldrig iväg till min syster. Bjuder på en gammal bild som jag fick av sambon, han tyckte att en sån här tidning skulle vara nåt för honom:

#1 - ✿ Perla ✿

Hej!

Måste bara fråga, har du någon erfarenhet av detta linnet från Odd Molly: http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=90864514 ?

Trevlig valborg!

MVH Anna

#2 - Tess trött tokig morsa

hej hej, äntligen hemma ifrån sjukan...

så ikväll blir det en lugn hemma dag och en massa bloggar och läsa igen....



allt bra med dej??



kram