bambi

Barnkläder från Granit

Jag vill bara tipsa om ett lite ovanligare ställe att köpa barnkläder på, nämligen butikskedjan Granit. Dom har jättefina, mjuka och sköna barnkläder (som också är unisex, jippee!). Det allra allra första plagget som jag köpte till Zack var faktiskt en grå body från Granit och jag kan intyga att det är väldigt bra kvalité på kläderna!
#1 - Thezza, Mitt liv och lite till....

Uff vilken gullig unge.. Blir inte alls mindre sugen på att skaffa knodd när jag ser så söta ungar...



Ja nu har jag läst alla dina tips.. Som du ser så står det inte bara mitt namn numera utan mitt namn på bloggen.. ;) Ska signa upp mej på de olika bloggportalarna så får jag se vad som händer.. :)



Min fråga till dej... Tycker du jag ska göra nån ändring på hemsidan? Så som design, blogginläggen och liknande.. Lite feedback med andra ord...



Ha en forsatt trevlig kväll..

#2 - Agnieszka- Mamma till 2

Ja dem har jättefina kläder, vi har en massa trosor från dem till Nova!

Önskar er en finfin helg!