bambi

Bellman museet

Vi tog en fika vid Bellman museet igår, det ligger precis vid Långholmen. Den har en sån vacker trädgård, det är så otroligt mysigt att sitta där och bara titta på alla vackra blommor. Jag tog en mumsig bit rabarber paj med en massa vaniljsås!

#1 - Linda

Ååå vad sugen jag vart på paj när jag läste det där... måste nog ge mig ut och leta efter något att göra bär av...

#2 - Linda

Något att göra paj av skulle det naturligtvis stå ;)

#3 - Mamma till 2 små

Hej tjejen!



Jag gillar din blogg men det där att nån okänd gästbloggar hos dig, skriver sin förlossningsberättelse (?!) och visar en halvnaken kropp, var det skummaste måste jag säga. Jag förstår inte alls...................



/ Mamma till 2 små

#4 - Kitsune

Mysigt detdär ser ut! Tänk om man hade haft ledigt så man kunde hinna hitta på sånna saker (Säger jag trots att jag bara är 17..)

Men tänk lite på särskrivning! Det finns inget som förstör en text så som särskrivning. Var rabarberna paj? Eller var det rabarberpaj? ;D Och Bellmanmuseet är också bara ett ord:P

Mamma till 2 små; Herregud hur lite tål du egentligen? "Halvnaken kropp" är typ en bit av benen! Har du tänkt att alla småtjejer på stan visar betydligt mer än det? Till och med du visar mer än det när du går och badar! (Gissar jag) Var inte så känslig -.-

#5 - Skrytmorsan

Vilken fin blogg! Fortsätter att föja den framöver!

#6 - minmolly

Ser jättehärligt ut!

#7 - Zun

Åh, vad det ser mysigt ut!!!!



Alla Odd Mollisar - har ni sett denna (och liknande) säljare på tradera http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1034509&listtype=1

Jag blir galen på att antalet "säkra" auktioner minskat så drastiskt på så kort tid på Tradera, man blir ju misstänksam på alla, jag vågar knappt buda på någon Odd Molly alls längre........



Bambi: fungerar Molly Mall:en bra? Jag har själv några plagg som jag tänkt sälja, men har inte kommit till skott med att fota än. Har du någon aning om hur många försäljningar som har gått igenom? Eller ska man våga lägga ut på Tradera, jag antar ju att det finns fler som blivit misstänksamma precis som jag och att risken är att man inte får dem sålda........



Ha det bäst!

/Zun

#8 - Zun

Kanske måste förklara mig: Det jag menar med exemplet på säljaren är att det är så otroligt många plagg i olika storlekar och dessutom fotade på olika ställen ("stulna bilder"?). Det känns inte direkt trovärdigt.........



/Zun

#9 - ♥ ♥ ♥ bambi - Vill du gästblogga hos mig? ♥ ♥ ♥

Kitsune: Tack för påminnelsen om särskrivningen, jag är lite dålig på sånt... amerikan som jag är...