bambi

Blåbärspraliner

Bland dom godaste pralinerna som finns är Blåbärspraliner från Kahls. Ni måste prova dom om ni går förbi en Kahls kaffe och te-handel!

Det blev även några andra praliner (när man ändå ska köpa, så är det lika bra att köpa flera stycken... ;) )
#1 - GMLT.se

Ah jag har hört SÅ mycket om dem, vi har fått te och kaffe i julklapp av Luddes familj innan men jag är så sjukt nyfiken på deras vaniljkaffe.. :C

#2 - Caroline

Vet inte om jag tror dig riktigt, jag tycker choklad ska smaka choklad. Eventuellt lite nötter eller något i, men inte med annan smak? Låter jättekonsitgt :)

#3 - minmolly

Låter skumt, men är säkert gott :-)

#4 - Sara

mums de måste jag testa!

#5 - Elin - Ett hus till oss

Åh så gott det ser ut. Om inte klockan hade varit så mycket hade jag GENAST sprungit ut på stan efter de härliga pralinerna :)

#6 - K a j s a j i . c o m

Åh, så smaskigt det där såg ut! Jag älskar både blåbär och choklad och praliner är så lyxigt!