bambi

Dag 3 av inskolningen
Idag gick det tydligen strålande på inskolningen. Trots att Zack hade varit väldigt trött och gnällig innan dom gick iväg till förskolan så var han glad och skrattade massor när han var där! Idag så hade sambon med sig kameran, så jag fick se lite vad dom hade gjort.

Zack lekte med dörrar (hans favoritsysselsättning):


Klättrade i trappor:


Lekte med Stella:


Tränade att gå med Veronica:


Det kändes bra i magen att se bilderna. Han verkar trivas! Jag är glad att det har ordnat sig så bra även fast vi blev lite tvugna att sätta honom i förskolan så tidigt. Planen från början var att han skulle börja vid årsskiftet, men nu fick sambon jobb tidigare än planerat (trots lågkonjuktur)... så blev det som det blev.

Det är en liten förskola med 19 elever och 5 i personalen, så det känns jättebra. Det är nära där vi bor och pedagogerna fokuserar mycket på barnen som individer. Men det allra viktigaste är att Zack är glad och mår bra:

#1 - Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling där:

Vinnaren får 2 dogtag med kulkedja 42 cm med valfri stans och symbol.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-dogtag.html



Var gärna med:)

#2 - Halvan

TIPS! Har du vägarna förbi Sundbyberg ikväll så är det 20% i hela butiken som heter Mix It och ligger på Sturegatan.De har bla. Odd Molly.Öppet till 21.00 eller 22.00 pga av den årliga höstfesten/kräftskivan.

#3 - sofie

Zack är glad, och det är huvudsaken! :D

Jag älskar bilden där han sitter i trappen, ser han inte helt underbart söt ut?:)

Jag börjar mitt allvar på måndag, ska på introduktion till Sociologiprogrammet, spännande!

Ha det bra, kram

#4 - Jacks mamma * Ung, snart högskolestuderande mamma*

Han ser ju ut att trivas. Jämfört med Zack förskola är ju Jacks mini, på hans avdelning är dom 10-12 barn och 3 fröknar..

#5 - Sara Mia

Vad kul att det går bra. Ska bli roligt att höra hur du upplevde dagen imorgon.