bambi

Dagens outfit
Idag verkar det som att solen kommer att titta fram och idag åkte jeanskjolen på:



Linne från Avanna
Art Cashmere kofta (i härliga färgen blush)
Pleated denim skirt
#1 - Bina - everydaymolly

Wiee vad fint! Jag väntar otåligt på min art kofta.. aww.. vilken underbar färg det är!

#2 - Anita

Å så fin kombinasjon!!! Kjempefin er du!!!

Jeg ønsker meg VELDIG en sann kofte :)



Nå nærmer vår Stockholm tur seg, og jeg lurer på om du har noen tips til hotel? Et koselig hotel som ikke ligger altfor langt unna sentrum.



Anita :)

#3 - Pingla

Fiint.

Kör oxå med cashmere idag men kör gallery i stället.

Tycker de är så sköna för de funkar även om det är varmt.

#4 - sofie

Va fin du är! :)

#5 - Zun

Vad fin du är!!!! Jag drömmer om en ny cashmerekofta inför hösten, synd bara att de ska vara så rackarns dyra........



Kram Zun

#6 - Sara Mia

Fint som vanligt!

Den kjolen har en tendens att åka fram ofta hos mig. Jag har nästan bott i den i sommar.

#7 - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

så fin du är!

känner mig stolt som designer =)

#8 - Evalena

Jättefint! O linnet var ju hur kul som helst! Koftan skulle jag gärna äga, får väl snacka med Bytar-Bina när hon haft sin ett tag...

;-)

Kjolen är mitt bästa sommarköp iaf! Visst är den så användbar?

#9 - Jessica

Väldigt fin stil:)