bambi

Dagens outfit

Fields of lace dress
Art cashmere cardigan
Rock & republic jeans
#1 - Anna-Karin Filippa

SNYGGT!

Satt och funderade på vad jag skulle ha på mig idag på 4-års kalas! En av mina FoL får det bli :)

#2 - GI-Malin

you got mail...

#3 - Stargirl

Väldigt fint, önskar jag hade en "fields of lace" de är verkligen söta.

#4 - Bina - everydaymolly

Jag älskar din kofta.. bloggade för ett tag sedan om den och skulle nästan kunna panta mina barn för att få en ;-)

#5 - emmathilda

Ooh va fin du är! Älskar fields of lace dressen! Har ringt runt till många butiker i stockholm men den verkar vara slut! Men nästa vecka ska jag faktist komma till Stockholm och se själv om jag skulle ha lyckan att hitta åt mig en också! Kram på dej :)

#6 - Anonym

Jättefint! Jag undrar förresten vad tycker du om puppa silk wrap : http://www.lisen.dk/Graphics/Products/1936_s.jpg

Funderar på att köpa den, skulle vara roligt att höra vad du tycker om den.. =).

#7 - Nina

Jättesöt klänning!

#8 - Pingla

Åh, min favoritkofta. Själv sitter jag ute i skärgården så jag missar OM-butikens rea. surar

#9 - Ina

Jättefin dagens idag!!:)

#10 - Fru Evelina

vad fiiin den klänningen är på dig!