bambi

Dagens outfits

Idag har jag på mig:
Ignorance blouse
H&M linne
Fornarina jeans

Zack har på sig:
Body från H&M
Villervalla byxor

Jag måste säga att det var väldigt bra kvalité på Zacks nya randiga kläder från H&M (han har både body och byxor), dom ser fortfarande nya ut efter tvätt och mycket krypning  :)
#1 - Linda

Blusen är ju ljuvlig...

#2 - Jacks mamma * Ung, snart högskolestuderande mamma*

Vad lång Zack ser ut. Hur lång är han?

#3 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Jacks mamma: Ja du, senast vi mätte honom så var han nog straxt under 75 cm... men det var nog snart 2 månader sen!

#4 - Jacks mamma * Ung, snart högskolestuderande mamma*

Haha, men då är ju Jack till och med längre. För mig är han ju fortfarande bebis ;)

#5 - Lady Dahmer - Confessions of a Neurotic Attentionwhore

haha! Jag såg dig idag! På söders pendelstation!



(jag, maken och Ninja passerade dig)



åhhhh han är såååå snyggg



drägglar



_______________



TÄVLA OM ETT LYXIGT PAKET FRÅN LUSH



Just nu kan du vinna ett lyxigt paket från LUSH på Lady Dahmers blogg. ANdrapris delas även ut! Var med och tävla du med!

#6 - Lady Dahmer - Confessions of a Neurotic Attentionwhore

det var verkligen konstigt! lol. Jag blir inte förvånad om du t.o.m nuddade oskars arm när du passerade. SÅ nära. lol!

#7 - vera

jag håller med om badyn/byxorna från h&m, ska köpa en uppsättning i större stlk, är verkligen supernöjd med det köpet.

och det är ju faktiskt tack vare dig :P

#8 - Janni

Hejsan.



Jag tänkte höra med dig om hur den Ignorance blusen är i storleken. Normal, lite vid eller lite mindre? Jag är mellan 0-1 för jag har lite bredare axlar/bröstkorg för vissa nollor. Tack på förhand!



Mvh Janni