bambi

Den perfekta toppen

Idag så blev dessa fina 100 gr frill l/s top mina! En i almost black och en i cherry! I love them! Detta är en sån där top som verkligen alla borde äga! Så figursmickrande och skön (mjukare bomull finns inte)! Helt perfekt!


Men, jag är lite tveksam till den vita eftersom Odd Mollys vita kläder brukar vara lite genomskinliga... men vi får se... den kanske hamnar i min garderob också!


Söta detaljer som en sidenrosett på ärmen (fast den i cherry har en rosett i färgen royal.. så den syns knappt!), fina knappar och "frills" fram och söt text baktill.

Priset gör så att denna är en extremt prisvärd Molly, endast 795 kronor, alltså 100 kronor billigare än 327:an! Denna har tjockare tyg än 327:an och känns mycket mer användbar (speciellt när den inte är så urringad).

Den är normal i storleken (jag har min vanliga storlek 2 på bilderna).

#1 - Julia-Mamma till Melina & Blivande student

Vad fin, skulle dölja mammamagen :-)



Snygga Cult-byxor :-D

#2 - Sara C

Hej vilken butik hitta du dem i? har kollat alla butiker på nätet och de är slut överallt.

#3 - exklusivvardag

Är också nyfiken var du beställde ifrån?



Jag har en vit och visst lite genomskinlig är den allt men hanterbart. Skulle vilja ha tag på en svart, för de är som du säger mycket bra och prisvärda.

#4 - Halvan

Det får bli en titt imorgon när jag ska gå Odd Molly promenaden.........

#5 - Sara C

Hur är den i storleken?

#6 - Nina

den va kanon fin! :D



hoppas du får en trevlig helg!

#7 - Sara Mia

Jag har den i cherry. Fastnade direkt för den då du visade den första gången. Då var det bara att kasta sig på KÖP-knappen hos Milk & Honey så var den min. Jag har faktiskt haft den under min bruna Makeout blouse. Blir riktigt läckert eftersom både en bit av ärmarna och nederkanten på frills top tittar fram och dessutom är i samma färg. Otippad combo som faktiskt funkar.

#8 - Susanna

Den sitter perfekt på dig!

#9 - modellmini ♥

Jag beställde en svart och en vit. Den vita åkte tillbaka BUMS. Alldeles för genomskinnlig. Jag tycker dock att priset var lite högt för TUNN-TUNN bomull; går sönder väääääldigt lätt! Jag vet då min andra tröja i samma bomull (fr i våras) har fått små hål här och var............



Kram modellmini - bloggen om barnmode ♥

#10 - Fru Evelina

vad fina dom var! passar dig jättebra =)

#11 - karin

I butiken där jag brukar handla hade de den bara i vitt så det fick bli en sån, har på mig den nu, jätteskön funkar bra med ett vitt linne under:)

köpte faktist en storlek större än vanligt, det glipade vid knapparna annars...

#12 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Dom är beställda från Minzo (finns i listan bland webbutiker).

#13 - Lene

Den är jättefin på dig, och jag provade den i butik för ett tag sedan... Men usch, gravidvarning big time på mig...

#14 - Britta

Är den strechig? Är mellan 2 o 3, har 2 för det mesta, det beror på hur de är över bysten. Vad tror du? Tycker att det brukar bli bylsigt runt magen i stl 3.

#15 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Britta: Ja, jag tycker att den är lite strechig! Så borde nog kunna ha en 2:a.

#16 - ann, lite snål kanske, eller fattig

"Endast" 795.- ja ja... det kanske inte drabbar någon fattig när du handlar, men jag skulle inte lägga 1500.- på 2 tröjor.

#17 - malin

please vad är det för snygga jeans? me like a lot........ja tröjan med förstås :-)



svara gänra med mail om du orkar :-)



ps krya på dig

#18 - Natali

Ja den är verkligen underbar. Har den i almost black. Verkligen ett fint vardagsplagg.

#19 - Berit

men mogna för helvete ._.



står å fotar dig i ett provrum som nån jävla tonåring!

O-M-O-G-E-T