bambi

Garderobsrensning
Jag fick ett ryck nu och la ut en massa Mollysar på Tradera (hoppas inte att jag kommer att ångra mig sen... som jag ibland gör!). Tyckte att det var dags att rensa, så om ni är intresserad av Yarnbard koftan, Imagination Wrap, Cupcake top, Artology long skirt, Shottis & kobe dress eller Everyday Cardigan så kika gärna här.
#1 - Anonym

Vilka fina plagg du säljer. Jag beundrar dig som klarar att göra dig av med dem. Jag har så svårt att skiljas från mina OM-plagg. Synd att de inte är i min storlek. Undrar bara vad för fint du spanat in nu då? Väntar med spänning på nya fina presentationer framöver.

#2 - Sara Mia

Min kommentar ovan, men namnet föll bort

#3 - Anonym

Inget som lite Tradera!



Jag skulle göra samma sak igår, men öppnade gareroben och insåg att jag inte ville bli av med något :(



.....än ;)

#4 - Marie

Samma sak hände för mig, inlägget ovan är mitt. namnet trillar bort??

#5 - Pingla

Synd att du är så pluttig i storleken. Annars hade jag köpt din long cardigan. Gillar verkligen färgen.

#6 - Julia-Molonördar idag

Vad dina saker :-)



Lägger själv ut en massa just nu, hoppas det går bra för dig =)

#7 - Katinka

Vad duktig du är! Det skulle jag också behöva göra. Rensa ut lite och sälja för nya investeringar istället, men jag har så himla svårt för det....

#8 - Susanna

Jättefina plagg!

#9 - Evalena

Tur att jag inte kommer åt Tradera på ett tag(shoppat så mycket - no money) och TUR att vi inte har samma strl. Shottis&Kobe är så himla fin!

:-)

#10 - Bina - everydaymolly

Duktig Bambi ;-)