bambi

God morgon!
Jag är uppe före dom andra i familjen, men så är det när man ska till jobbet! Igår gick jag och la mig tidigt, var så trött! Men då var jag ganska så pigg när klockan ringde  :)

Jag fick några frågor angående mina köp, så här kommer lite mer fakta:

Long cardigan: Är inte alls lika stickig som förra årets, mycket mjukare med alpaca i den (alpaca är ett slags hår från ett lamadjur, supermjukt och gosigt!). Den är lika stor , som alltid, så jag köpte mina i storlek 1 och ändå är ärmarna riktigt långa på mig.

Spoiler underdress: Var inte på rea (tyvärr), utan det var bara boxertrosorna. Jag tog en storlek större på spoilern, eftersom dom brukar vara lite tajta. Den köptes i Odd Molly butiken! :)

Ha en underbar onsdag allihopa  :)
#1 - Ina

Dina köp var jättefina!! Koftorna är såå snygga men jag vet aldrig då jag ska ha en sådan kofta. Provade en häromveckan men jag kände mig bara stor och oformlig. Kanske funkar en sådan bättre som jacka...

Önskar dig en härlig onsdag!

#2 - everydaymolly by Bina - en molly varje dag!

Tack för svar! ;-)