bambi

God morgon fredag!
Skönt att inte jobba idag och få möjligheten att vara med under Zacks inskolning. Jag vaknade straxt efter 7 och alla andra sov som stockar... jag låg kvar en stund och gick till slut upp och väckte Zack runt 07.40. Då hade han sovit 12 timmar, så jag tänkte att det räcker nog... och han var vaken när jag kom in, så det var nog lagom!

Men förut så kunde man ju sova till kl. 11 om dagarna då man var ledig... men det känns inte alls som att det skulle gå nu! Nu är man så van vid att gå upp tidigt!

Om en stund ska jag och plutten gå iväg till förskolan... ska bli kul att se hur det går! :)

Ha en trevlig fredag!
#1 - everydaymolly by Bina - en molly varje dag!

Vad härligt med sovmorgon!



Hoppas ni får en mysig dag!

KRAM

#2 - e

Oj vad duktig Zack är på att sova. Antar att han inte sover något under dagen då när han sover så mycket på natten. Blir han inte gnällig och trött då?

Vår lille (snart ett år) sover mellan 8-9 h per natt och sedan sover han ett pass mitt på dagen på ca 30 minuter. Jag önksar att han ville sova mer, men han har sån energi så han vägrar hur vi än gör. Ändå är vi ute med honom i lekparker så han får springa runt i minst 4 h per dag. Men han vill inte sova mer för det.



Hoppas att ni får en riktigt bra fredag och lycka till på förskolan! Zack verkar ju klara det jättebra!



#3 - sofie

Åååh, jag hoppas att ni får det bra på förskolan! :) Nu är det helg - vad skönt!