bambi

God morgon!

Igår kväll så började jag känna mig lite snuvig. Mitt i natten så började jag frysa och hosta, så jag låg där och tänkte "Nu har jag fått svininfluensan!". Till slut somnade jag... och mådde rätt okej när jag vaknade. Men jag känner mig fortfarande lite "tung i huvudet"... tänk att eleverna hann bara vara här i tre dagar innan dom smittade mig med någonting...
#1 - Mia

Tråkigt att höra att du inte känner dig helt bra! Jag fick influensa (och undrar lite smått om det var svininfluensa eller ngt annat) i början av augusti och min förkylning har inte gått bort än! :/ Vi får hoppas att det inte blir värre än så här för dig :)

#2 - Fru Evelina

haha attans! hoppas du klarar dig ifrån förkylningen, se till att proppa i dig cvitamin och vitlök med vatten =)



kram!

#3 - Ias

Efter en dag började jag hosta. Efter andra dagen började jag få ont i halsen...

Alla tre barnen här hemma verkar fått någon typ av förkylning...

Och jag är dödstrött och ja, då är man ju extra mottaglig...