bambi

Happy!
Glad: Att jag har såna underbara läsare som lämnar så söta kommentarer! Ni ska veta att ni får mig att le VARJE DAG! :)

Gladare: Att plutten har fått så bra morgonrutiner nu, vaknar mellan 7-8 varje morgon. Det är verkligen underbart att få sova! Jag älskar att sova!

Gladast: Att jag fått tillbringa dagen på ett sånt vackert ställe med människor jag älskar  :)


Ser fram emot: Pluttens 1-års kalas, som egentligen har blivit helt oproportionerligt stort (40 inbjudningar skickade... ca 30 har redan sagt att dom ska komma) för en liten ettåring..... men! det är ju så skoj att få träffa alla och umgås med släkt och vänner en hel dag! Kul också att så många vill fira vår älskade plutt!
#1 - Katinka

Låter som om du har mycket att vara glad för verkligen. Och jag kan inte prata mig varm nog om den där Smallville kjolen. Den sitter som en dröm på. Så vacker och perfekt på alla sätt och vis.

#2 - Bina - everydaymolly

Låter härligt och det är riktigt bra att göra en sån lista ibland!

#3 - Anneli

Tack själv för att du delar med dig och är generös så att vi får följa dig. Du skriver väldigt bra och intressant.



#4 - Lilly

Vad härligt! Det är bra med dagar då allt känns positivt :)

#5 - Jacks mamma * Ung, snart högskolestuderande mamma*

Så många blir vi med på Jacks kalas..fattar inte hur vi ska få plats på 86 kvm ;)

#6 - Susanna

Tycker om att läsa din blogg. Den gör mig glad:)

#7 - [email protected]

#8 - barnshoppingbloggen //Anna - mode & shopping för barn!

Kommer bli ett härligt kalas :-)