bambi

Hudvårdsserien på nätet

Nu finns alltså hela Odd Mollys hudvårdsserie att köpa hos Eleven. Min absoluta favorit är body buttern, så om ni bara ska köpa en grej ur hudvårdsserien så rekommenderar jag den!

Ni har väl inte missat mina recensioner av hudvårdsprodukterna?
Sammanfattning av hudvårdsserien + länkar till alla recensioner hittar ni här!


P.S. Jag önskade förut att det skulle finnas en body scrub i serien och det kommer faktiskt till våren! Jippee!
#1 - Sara Mia

Bra med tips! Jag ska kolla in dessa i OM butiken den 26/9.

Ett annat tips till OM vad beträffar doft vore ju att de utvecklar ett tvätt- eller sköljmedel så man får tillbaka den goda doften igen. Hihi! Sitter just nu med min alldeles nya frilled longsleeve i almost black och bara njuter av doften (och tröja förstås).

#2 - Pingla

Gillar handkrämen och lipglosset. Tycker tvålen luktar gammal tant. Men det är ju rara förpackningar.

#3 - Linda

Jag gillar dofterna och är sugen på att köpa bodybuttern... får väl se... hm...

#4 - Nina

Grattis på födelsedagen!

#5 - Nina

förlåt ja måste fråga. Finns det nån anledning till att du slutat svara på mina kommentarer?