bambi

Längtan

Zack smakar smultron, därav den konstiga minen  ;)

Saknar mina älsklingar.... det är lite småjobbigt att vara ifrån dom hela dagarna. Sitter och kollar igenom bilder på dom och längtar hem. Det är härligt att ha några som man längtar efter och som man kan komma hem till och krama och pussa på. Trodde aldrig att jag skulle kunna älska några så mycket som jag älskar min plutt och min sambo!

Men jag får längta lite till eftersom vi ska ha personalmöte om en timme...
#1 - MariaMartina - snart högskolestuderande!

Jag förstår precis hur du känner och jag kommer få uppleva samma sak själv, nu när jag kommer börja veckopendla mellan hemmet och studieorten... Jag vet inte om jag ska längta efter det, eller om det bara blir jobbigt att vara så långt borta från min sambo.

#2 - hanna :)

Vad gulligt! Härligt att du har en sån bra familj! :)