bambi

Larviga bambi

Zack, igår i parken

God morgon!
Jag är vaken före Zack (blir väl så här när jag ska jobba) så jag har försökt smyga runt här hemma som en mus för att inte väcka honom. Men nu när jag har duschat och kokat te och lite annat som låter en del så blir jag förvånad att han inte vaknar.... förvåningen börjar växa till oro... tänk om det har hänt honom nåt, att det är därför han inte vaknar?

Jag tänker ofta så här...  har gjort det ända sen han var nyfödd och sov längre och längre pass, men då var det betydligt lättare att titta till honom. Men om han inte har vaknat innan jag ska gå (07.30) så kommer jag nog smyga in och titta till honom.... visst är jag larvig? Man vill inte att dom ska vakna, men ändå vill man det....
#1 - Livet i byn

Det är nog bara en sund oro som alla föräldrar bär på av och till.



~Livet i byn

#2 - Ina

Jag känner igen det så väl!! Hoppas du får en bra dag på jobbet!

#3 - Sara

känner igen det där!

#4 - Lena -Chokladmamman

Jag har också sån där oro ofta. Är nog föräldrainstinkten. Tycker ofta det kan vara väldigt jobbigt dock att oroa sig så mycket helt i onödan.