bambi

Nu har jag OCKSÅ skaffat mig...

Jag var in till Gina Tricot först och kikade. Dom hade några olika sorters jeansleggings, men dom var inte så snygga... Men sen så kom jag ihåg att Therese hade tipsat om att Lindex hade snygga jeansleggings.

199 kronor och otroligt sköna! Love them! Dom kommer att slitas sönder i höst!

#1 - anna76

Visst är de sköna?? Jag har exakt likadana på mig idag, köpte dem förra veckan. Vill knappt ha något annat... Visst är det lite som att gå i "kalasbyxor" fast de är oerhört mycket snyggare? :-)

#2 - exklusivvardag

Så fina, imorrn blir det en tur på Lindex för mig kan jag säga...

#3 - Therese - Eira min ögonsten

Det var jag som tipsade! :) Visst är dom underbara?! Håller in magen bra också ;)

#4 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Therese, ja just det! Nu har jag ändrat så att du får äran! ;)

#5 - Therese - Eira min ögonsten

Vad gulligt :) Tack!!

#6 - Anna

Lindex jeansleggings är toppen!

Har själv ett par, enda nckdelen med sådana är att de ibland vill kasa ner så man har lite häng mellan benen :p men en lång tunika brukar lösa det =)

#7 - modellmini ♥

Ska spana efter dem IMORGON! Du var ju hur fin som helst i dem !!!!



KRAM!