bambi

Odd Molly skvaller...

Som jag berättade förut så skulle inte 327:an komma till våren. Dock, så kommer Bronte shirt som är ganska så lik klassikern 327. Men jag fick veta att när Karin hade presenterat kollektionen för alla agenter så hade alla i kör protesterat över att 327:an var borta. Så dom fick sin vilja igenom och 3 färger ska göras i allafall en säsong till!

P.S. Snart kommer en tävling med en Odd Molly vinst i potten!  ;)

#1 - Ina

Aha där ser man så den kommer en säsong till...

Åh vad spännande med en tävling!!! Hoppar av nyfikenhet.:-)

#2 - everydaymolly by Bina - en molly varje dag!

GOTT!!! Härligt att de lyckades få igenom det, undras vad det blir för läckra vårfärger!

#3 - Zun

Spännande med tävling ;-)



Hur ser Bronte ut? Googlade men hittade ingen. Är den kanske en helt ny modell?



Jag är överlycklig över att jag har köpt en marinblå 327a från höstkollektionen (tydligen är den svår att få tag i?). Väntar på en i powder också. Otåligt! ;-)



Känns det bra att ha börjat om att jobba då? Trött på kvällarna, eller?



Kram Zun

#4 - Camilla (lillmillan)

Åhh vad bra att den kommer igen. älskar 327an ;)



Spännande med OM tävling



/camilla

#5 - Fia

Hur många 327:or kan man ha...försvarbart...först gillade jag den inte: nu är jag tokig i den!

Har den i rose, cherry (helt underbar) och chalk...fingrade på en i darkblue, inte så svår att få tag i tycker jag, men en till...??



har du sett den med långa ärmar i royal? Mycket sugen på den, men den hittar jag ingenstans...

#6 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Zun: Bronte är HELT NY till våren, så därför finns inga bilder ännu... men jag hoppas att jag snart får publicera bilder på den så att ni alla får se!



Jo, jag ärr rätt så trött på kvällarna... det är ju ett helt annat tempo om dagarna nu!



Fia: Jag är rätt så sugen på en långärmad i cherry också! Så fin!

#7 - Anonym

Härligt..!! det är min absoluta Molly favorit :-)

#8 - Peggy

Härligt..!! det är min absoluta Molly favorit :-)

#9 - Evalena

KUL! vilket härligt skvaller! Men jag ska nog slå till på en blå i vinter trots allt.



KRAM!

#10 - Susanna

Jag har fyra, men vill gärna ha fler! Kul med en tävling!

#11 - exklusivvardag

Härligt med tävlingar, det är kul, fast jag sällan vinner :-(

#12 - simone

Sedärja, I diddnt know! :)

#13 - Mimmi

Vad trevligt! Jag är helt färsk Mollyholic så då hinner jag samla lite fler än en. Har en chalk men ska jaga en mörkblå oxå. ;P

Tack för en trevlig blogg, Bambi!

#14 - Anonym

De är fina! Har en i ljusgrått som jag gillar!

Skulle vilja ha en vit/rosa oxå......



Kul med tävling!!

#15 - Emma

Låter ju inte helt fel, vi får se hur den ser ut sedan, typ längtar! Alltid spännande då det kommer nya modeller :)