bambi

Påkommen direkt!
Igår när jag kom in i badrummet efter sambon hade duschat så kände jag direkt vad han hade gjort där inne! Jag utbrast "Har du snott min Odd Molly duschcreme?!?". Han förstod inte hur jag kunde känna det direkt. Men jo, så mycket doftar det. Så han blev påkommen direkt! (Han har en annan tvål som han brukar använda...)

Men jag brukar spara den lyxiga duschcreme och bara använda den då och då. Den har räckt länge också, sen majmånad... men snart är det nog dags att köpa en ny! Hela Odd Mollys hudvårdsserie att köpa hos Eleven.

#1 - Anna

Jag kan inte bestämma mig om jag ska köpa body buttern eller lotion..får man pump med till lotion?

Jag har alltid tyckt det varit lättare att pumpa än att gräva i en burk, vilken beslutångest :p

#2 - Britta

Produkterna verkar underbara, men visst är de väldigt dyra?

#3 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Anna: Ja, man får en pump till body lotionen. Men ta en sån om du hellre vill ha en pump! Den är väldigt smidig :)

#4 - Halvan

Hej! jag tycker Body buttern är väldigt trög att smörja in,tar ett tag innan "den går in". Så jag tänkte pröva body lotion nästa gång.

Bambi,vad tycker du som prövat båda?

kram kram

#5 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Halvan: Jo, body buttern är ju lite "trögare" och "fetare" (bra för torr hud) men jag gillar konsistensen :) Body lotionen går lättare in i huden, den är inte lika tjock och så är det smidigt med pumpflaska.



Båda har sina fördelar tycker jag :)

#6 - minmolly

Hahahaa :-) Jag känner oxå direkt om ngn snattat från mina produkter. Just duschkrämen har jag inte köpt. Men var så sugen på bodybuttern, handkrämen och läppbalsamet så den får vänta till ngn annan gång. Doften är ljuvlig. Fick hem mina hudvårdssprodukter igår!

#7 - Sessan ☆

Jag har så grym lust att testa den serien, Måste få tag i den här i Oslo.



Skrattade när jag läste för det lät som jag när jag kommer in på badet & någon snott av mina Kerastase hår produkter.

Head and Sholders funkar till far & tonåringarna Mohahaha



Njut kvällen