bambi

Personlighetstest
I början av sommaren så fick vi alla på jobbet göra ett personlighetstest. Idag så kom en man och föreläste om olika personligheter och vad man kan ha för nytta av personlighetstester.

T.ex. om en av mina kollegor ska ha ett möte med mig så är det bra att veta att han/hon ska komma i tid och vara förberedd (eftersom jag gillar att följa regler). Och detta stämmer verkligen...

Lite annat som kom fram om mig:


Det där med att jag är perfektionist visste jag redan. Jag skrev till och med min c-uppsats på högskolan om perfektionism... lite för att rättfärdiga min egen  ;)

Sambon höll inte med om punkten "oaggressiv, ogillar konfikter..." haha...

Men det var kul att se vad dom fick fram från personlighetstestet, det mesta stämde nog  :)
#1 - Anna-Karin

Nu har jag en liten önskan:)

Om... du har möjlighet och vägarna förbi OM-butiken och hade tänkt prova lite höstnyheter så skulle jag (och många med mig!) bli jätteglada om du ville göra ett inlägg om det och visa bilder på hur plaggen sitter :)

Tyckte att det var kanon när du gjorde det med pre-fall-kollektionen. Perfekt för oss som är förvisade till att shoppa i webb-butiker :)

#2 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Anna-Karin: Det kan jag nog göra imorgon eller på lördag! :)

#3 - Elin - Ett hus till oss

Det är verkligen intressant med personlighetstest. Kul att det stämde så bra :)



Jag har mailat dig nu :)